|
Druh motoru
Vidlicový zážehový šestiválec, dva vačkové hřídele v hlavě válce
(DOHC), kladková zdvihátka ventilů, spojité řízení natáčení plnicího i
výfukového vačkového hřídele |
|
|
|
Druh motoru
Vidlicový zážehový šestiválec, dva vačkové hřídele v hlavě válce
(DOHC), kladková zdvihátka ventilů, spojité řízení natáčení plnicího i
výfukového vačkového hřídele |
|
|
Zdvihový objem cm3
3597
|
|
|
|
Zdvihový objem cm3
3597
|
|
|
Max. výkon kW při min–1
206/6200
|
|
|
|
Max. výkon kW při min–1
206/6200
|
|
|
Max. točivý moment při min–1
360/2500 – 5000
|
|
|
|
Max. točivý moment při min–1
360/2500 – 5000
|
|
|
Řízení motoru
Selektivní přímé vstřikování benzinu
|
|
|
|
Řízení motoru
Selektivní přímé vstřikování benzinu
|
|
|
Čištění spalin
Hlavní a primární katalyzátory
|
|
|
|
Čištění spalin
Hlavní a primární katalyzátory
|
|
|
Přenos hnací síly |
|
|
|
Přenos hnací síly |
|
|
Druh pohonu
Stálý pohon všech kol quattro® s asymetrickým dynamickým rozdělováním
točivého momentu se samosvorným mezinápravovým diferenciálem Torsen |
|
|
|
Druh pohonu
Stálý pohon všech kol quattro® s asymetrickým dynamickým rozdělováním
točivého momentu se samosvorným mezinápravovým diferenciálem Torsen |
|
|
Spojka
Hydraulicky ovládaná jednokotoučová suchá spojka s bezazbestovým obložením, dvouhmotový setrvačník
|
|
|
|
Spojka
Hydraulicky ovládaná jednokotoučová suchá spojka s bezazbestovým obložením, dvouhmotový setrvačník
|
|
|
Převodovka
6rychlostní manuální převodovka, plně synchronizovaná
|
|
|
|
Převodovka
6rychlostní manuální převodovka, plně synchronizovaná
|
|
|
Podvozek/řízení |
|
|
|
Podvozek/řízení |
|
|
Přední náprava
Nezávislé zavěšení kol, náprava s dvojitými příčnými rameny se vzadu
uloženým řízením, hliníková příčná ramena, nosič nápravy a stabilizátor
|
|
|
|
Přední náprava
Nezávislé zavěšení kol, náprava s dvojitými příčnými rameny se vzadu
uloženým řízením, hliníková příčná ramena, nosič nápravy a stabilizátor
|
|
|
Zadní náprava
Nezávislé zavěšení kol, náprava s dvojitými příčnými rameny s
rozdělenou horní rovinou ramen a vzadu umístěnou vodicí tyčí, hliníková
příčná ramena, nosič nápravy a stabilizátor |
|
|
|
Zadní náprava
Nezávislé zavěšení kol, náprava s dvojitými příčnými rameny s
rozdělenou horní rovinou ramen a vzadu umístěnou vodicí tyčí, hliníková
příčná ramena, nosič nápravy a stabilizátor |
|
|
Brzdový systém
Dvouokruhový brzdový systém s diagonálním rozdělením, antiblokovací
systém ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBV, elektronickou
uzávěrkou diferenciálu EDS, protiprokluzovým zařízením ASR,
elektronickým stabilizačním programem ESP, vnitřně chlazené kotoučové
brzdy vpředu a vzadu |
|
|
|
Brzdový systém
Dvouokruhový brzdový systém s diagonálním rozdělením, antiblokovací
systém ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBV, elektronickou
uzávěrkou diferenciálu EDS, protiprokluzovým zařízením ASR,
elektronickým stabilizačním programem ESP, vnitřně chlazené kotoučové
brzdy vpředu a vzadu |
|
|
Kola
kola hliníková kovaná se sedmi otvory, velikost 7,5 J x 18
|
|
|
|
Kola
kola hliníková kovaná se sedmi otvory, velikost 7,5 J x 18
|
|
|
Pneumatiky
235/60 R18
|
|
|
|
Pneumatiky
235/60 R 18
|
|
|
Řízení
Hydrostatické hřebenové řízení s variabilním převodem, průměr otáčení cca 12 m
|
|
|
|
Řízení
Hydrostatické hřebenové řízení s variabilním převodem, průměr otáčení cca 12 m
|
|
|
Hmotnosti/objemy |
|
|
|
Hmotnosti/objemy |
|
|
Hmotnost (kg)
2195
|
|
|
|
Hmotnost (kg)
2225
|
|
|
Celková přípustná hmotnost (kg)
2890
|
|
|
|
Celková přípustná hmotnost (kg)
3020
|
|
|
Přípustné zatížení střechy/nosiče (kg)
100/140
|
|
|
|
Přípustné zatížení střechy/nosiče (kg)
100/130
|
|
|
Přípustná hmotnost nebržděného přívěsu (kg)
750
|
|
|
|
Přípustná hmotnost nebržděného přívěsu (kg)
750
|
|
|
Přípustná hmotnost bržděného přívěsu při 12 % stoupání (kg)
3500
|
|
|
|
Přípustná hmotnost bržděného přívěsu při 12 % stoupání (kg)
3200
|
|
|
Objem zavazadlového prostoru (l)
775/2035
|
|
|
|
Objem zavazadlového prostoru (l)
775 / 2035
|
|
|
Objem nádrže (cca l)
100
|
|
|
|
Objem nádrže (cca l)
100
|
|
|
Výkony/spotřeba |
|
|
|
Výkony/spotřeba |
|
|
Nejvyšší rychlost (km/h)
225 (230 s adaptivním pneumatickým pérováním)
|
|
|
|
Nejvyšší rychlost (km/h)
225 (230 s adaptivním pneumatickým pérováním)
|
|
|
Zrychlení 0–100 km/h (s)
8,3
|
|
|
|
Zrychlení 0–100 km/h (s)
8,3
|
|
|
Pohonné hmoty
Bezolovnatý benzin OČ 98 (OČ 95)
|
|
|
|
Pohonné hmoty
Bezolovnatý benzin OČ 98 (OČ 95)
|
|
|
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km městský provoz (l)
18,1
|
|
|
|
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km městský provoz (l)
18,1
|
|
|
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km mimoměstský provoz (l)
10,0
|
|
|
|
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km mimoměstský provoz (l)
10,0
|
|
|
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km celkem (l)
12,9
|
|
|
|
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km celkem (l)
12,9
|
|
|
Emise CO2 (g/km)
309
|
|
|
|
Emise CO2 (g/km)
309
|
|
|
Emisní třída
EU4
|
|
|
|
Emisní třída
EU4
|
|
|
|
|
|
Terénní vlastnosti |
|
|
|
Terénní vlastnosti |
|
|
Stoupavost %
60
|
|
|
|
Stoupavost %
60
|
|
|
Světlá výška mm
204,8/239,8**
|
|
|
|
Světlá výška mm
204,8/239,8**
|
|
|
Nájezdový úhel (vpředu/vzadu) °
max. 21,9/max. 23,4 (max. 24,0/
|
|
|
|
Nájezdový úhel (vpředu/vzadu) °
max. 21,9/max. 23,4 (max. 24,0/
|
|
|
|
|
|
Přechodový úhel °
21,1/23,8**
|
|
|
|
Přechodový úhel °
21,1/23,8**
|
|
|
|
|
|
Brodivost mm
500/535**
|
|
|
|
Brodivost mm
500/535**
|
|
|
|
|
|
** Platné hodnoty pro pneumatické pérování. |
|
|
|
** Platné hodnoty pro pneumatické pérování. |
|
|
|
|