Jdi na obsah Jdi na menu
 


Audi Q7

14. 8. 2007

Druh motoru
Vidlicový zážehový šestiválec, dva vačkové hřídele v hlavě válce (DOHC), kladková zdvihátka ventilů, spojité řízení natáčení plnicího i výfukového vačkového hřídele
Druh motoru
Vidlicový zážehový šestiválec, dva vačkové hřídele v hlavě válce (DOHC), kladková zdvihátka ventilů, spojité řízení natáčení plnicího i výfukového vačkového hřídele
Zdvihový objem cm3
3597
Zdvihový objem cm3
3597
Max. výkon kW
při min–1

206/6200
Max. výkon kW
při min–1

206/6200
Max. točivý moment
při min–1

360/2500 – 5000
Max. točivý moment
při min–1

360/2500 – 5000
Řízení motoru
Selektivní přímé vstřikování benzinu
Řízení motoru
Selektivní přímé vstřikování benzinu
Čištění spalin
Hlavní a primární katalyzátory
Čištění spalin
Hlavní a primární katalyzátory

Přenos hnací síly

Přenos hnací síly
Druh pohonu
Stálý pohon všech kol quattro® s asymetrickým dynamickým rozdělováním točivého momentu se samosvorným mezinápravovým diferenciálem Torsen
Druh pohonu
Stálý pohon všech kol quattro® s asymetrickým dynamickým rozdělováním točivého momentu se samosvorným mezinápravovým diferenciálem Torsen
Spojka
Hydraulicky ovládaná jednokotoučová suchá spojka s bezazbestovým obložením, dvouhmotový setrvačník
Spojka
Hydraulicky ovládaná jednokotoučová suchá spojka s bezazbestovým obložením, dvouhmotový setrvačník
Převodovka
6rychlostní manuální převodovka, plně synchronizovaná
Převodovka
6rychlostní manuální převodovka, plně synchronizovaná

Podvozek/řízení

Podvozek/řízení
Přední náprava
Nezávislé zavěšení kol, náprava s dvojitými příčnými rameny se vzadu uloženým řízením, hliníková příčná ramena, nosič nápravy a stabilizátor
Přední náprava
Nezávislé zavěšení kol, náprava s dvojitými příčnými rameny se vzadu uloženým řízením, hliníková příčná ramena, nosič nápravy a stabilizátor
Zadní náprava
Nezávislé zavěšení kol, náprava s dvojitými příčnými rameny s rozdělenou horní rovinou ramen a vzadu umístěnou vodicí tyčí, hliníková příčná ramena, nosič nápravy a stabilizátor
Zadní náprava
Nezávislé zavěšení kol, náprava s dvojitými příčnými rameny s rozdělenou horní rovinou ramen a vzadu umístěnou vodicí tyčí, hliníková příčná ramena, nosič nápravy a stabilizátor
Brzdový systém
Dvouokruhový brzdový systém s diagonálním rozdělením, antiblokovací systém ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBV, elektronickou uzávěrkou diferenciálu EDS, protiprokluzovým zařízením ASR, elektronickým stabilizačním programem ESP, vnitřně chlazené kotoučové brzdy vpředu a vzadu
Brzdový systém
Dvouokruhový brzdový systém s diagonálním rozdělením, antiblokovací systém ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBV, elektronickou uzávěrkou diferenciálu EDS, protiprokluzovým zařízením ASR, elektronickým stabilizačním programem ESP, vnitřně chlazené kotoučové brzdy vpředu a vzadu
Kola
kola hliníková kovaná se sedmi otvory, velikost 7,5 J x 18
Kola
kola hliníková kovaná se sedmi otvory, velikost 7,5 J x 18
Pneumatiky
235/60 R18
Pneumatiky
235/60 R 18
Řízení
Hydrostatické hřebenové řízení s variabilním převodem, průměr otáčení cca 12 m
Řízení
Hydrostatické hřebenové řízení s variabilním převodem, průměr otáčení cca 12 m

Hmotnosti/objemy

Hmotnosti/objemy
Hmotnost (kg)
2195
Hmotnost (kg)
2225
Celková přípustná hmotnost (kg)
2890
Celková přípustná hmotnost (kg)
3020
Přípustné zatížení střechy/nosiče (kg)
100/140
Přípustné zatížení střechy/nosiče (kg)
100/130
Přípustná hmotnost nebržděného přívěsu (kg)
750
Přípustná hmotnost nebržděného přívěsu (kg)
750
Přípustná hmotnost bržděného přívěsu při 12 % stoupání (kg)
3500
Přípustná hmotnost bržděného přívěsu při 12 % stoupání (kg)
3200
Objem zavazadlového prostoru (l)
775/2035
Objem zavazadlového prostoru (l)
775 / 2035
Objem nádrže (cca l)
100
Objem nádrže (cca l)
100

Výkony/spotřeba

Výkony/spotřeba
Nejvyšší rychlost (km/h)
225 (230 s adaptivním pneumatickým pérováním)
Nejvyšší rychlost (km/h)
225 (230 s adaptivním pneumatickým pérováním)
Zrychlení 0–100 km/h (s)
8,3
Zrychlení 0–100 km/h (s)
8,3
Pohonné hmoty
Bezolovnatý benzin OČ 98 (OČ 95)
Pohonné hmoty
Bezolovnatý benzin OČ 98 (OČ 95)
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km městský provoz (l)
18,1
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km městský provoz (l)
18,1
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km mimoměstský provoz (l)
10,0
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km mimoměstský provoz (l)
10,0
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km celkem (l)
12,9
Spotřeba pohonných hmot podle 1999/100/ES v l/100 km celkem (l)
12,9
Emise CO2 (g/km)
309
Emise CO2 (g/km)
309
Emisní třída
EU4
Emisní třída
EU4
   

Terénní vlastnosti

Terénní vlastnosti
Stoupavost %
60
Stoupavost %
60
Světlá výška mm
204,8/239,8**
Světlá výška mm
204,8/239,8**
Nájezdový úhel (vpředu/vzadu) °
max. 21,9/max. 23,4 (max. 24,0/
Nájezdový úhel (vpředu/vzadu) °
max. 21,9/max. 23,4 (max. 24,0/
   
Přechodový úhel °
21,1/23,8**
Přechodový úhel °
21,1/23,8**
   
Brodivost mm
500/535**
Brodivost mm
500/535**
   
** Platné hodnoty pro pneumatické pérování.
** Platné hodnoty pro pneumatické pérování.
   
 

Náhledy fotografií ze složky Motorsport

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář